Forum Sojuszu GT&BTM

FORUM SOJUSZU GT&BTM I JEGO AKADEMII


#1 2007-10-07 17:40:35

Minas Tirith

Moderator

Zarejestrowany: 2007-10-04
Posty: 150
Punktów :   

Regulamin Forum

I Postanowienia Ogólne

1. Zabrania się szerzenia antysemityzmu, faszyzmu i rasizmu oraz innych szerzących nienawiść ideologii.
2. Nie używamy wyrazów wulgarnych i obraźliwych! Na forum znajdują się również ludzie młodsi oraz ludzie, którzy nie życzą sobie wulgaryzmów – więc, trochę kultury.
3. Nie wyzywamy i nie obrażamy nikogo! Forum to miejsce wymiany zdań czy poglądów, udzielania pomocy itp. a nie cyrk!
4. Zabrania się również usuwania i edytowania postów gdy ktoś na nie odpowiedział w stopniu mogącym naruszyć spójność dyskusji.
5. Kategorycznie zabrania się rozsyłania spamu lub zamieszczania reklam towarów, produktów, usług, etc.
6. Nowe tematy zakładamy w miejscu do tego przeznaczonym – tematyka postów ma odpowiadać kategorii, w której temat zostanie zamieszczony. Temat postu powinien świadczyć o jego zawartości.
7. Piszemy posty na temat! Zbaczanie z tematu, tzw. off-topic nie jest mile widziany na forum. Tylko w wyznaczonych miejscach dozwolony.
8. Nie piszemy swoich postów jednego pod drugim – jeżeli chcemy coś dodać edytujemy w tym celu poprzedni post!
9. W postach i nazwach tematów nie piszemy DRUKOWANYMI LITERAMI całych zdań. Pisanie w ten sposób w Internecie oznacza tyle co krzyk.
10. Wszystkie sprawy prywatne załatwia się poprzez PM
11. Posty i tematy bezsensowne, zdublowane i odbiegające od dyskusji będą usuwane.
12. Posty, które naruszają którykolwiek punkt regulaminu mogą zostać usunięte bez uprzedzenia.
13. Nowi użytkownicy powinni być traktowani tak jak na to zasługują, niektóre rzeczy można im wybaczyć, ale do czasu.
14. Tzw. nekroposting, czyli ożywianie bardzo starych tematów poprzez dodanie postu nie na temat jest zabroniony! Nekroskopingiem nie jest dodawanie postów do tematów ciągle aktualnych, zwłaszcza w odniesieniu do nowych użytkowników forum.
15. Zakaz posiadania kilku kont na forum przez jedną osobę.

II Administratorzy, Moderatorzy:
Są użytkownikami ze specjalnymi prawami powinni być traktowani z szacunkiem.

Administratorzy, Super moderatorzy, Moderatorzy mają prawo:
1. Otwierać tematy
2. Zamykać tematy
3. Edytować posty
4. Usuwać posty.
5. Stosownie ukarać będą nagrodzić wybranych użytkowników.

III Ostrzeżenie, nadzór, ban:

Ostrzeżenia - oficjalne upomnienie
Nadzór - Posty i tematy przed opublikowaniem zostają wpierw przesłane do moderatora, który może je zatwierdzić (lub nie, np. gdy post łamie regulamin). Nadzór nakłada się na osoby, które mimo ostrzeżeń wciąż łamią regulamin; w szczególnych wypadkach nadzór jest nakładany od razu.
Ban - Zablokowanie tymczasowe lub dożywotnie zablokowanie wejścia na forum. Ban otrzymuje osoba, która mimo ostrzeżeń, nadzoru, nadal łamie regulamin.

V Postanowienia końcowe:

1. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do dodawania nowych oraz modyfikowania starych punktów niniejszego regulaminu!
2. W razie wątpliwości lub pytań np. co do zasadności otrzymania ostrzeżenia, użytkownik wpierw kontaktuje się z osobę, która wystawiła ostrzeżenie.
3. Jeśli ktoś ma wątpliwości lub nie podoba mu się prawo niech w tym temacie napisze poprawkę do danego punktu regulaminu i odbędzie się głosowanie. Po czym zostaną wszystkie posty skasowane a wynik zapisany w regulaminie.
4. Bany i Ostrzeżenia będą pisane w tym poście.



Bany i Ostrzeżenia:


Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zubrzyca-cs.pun.pl www.grupaw1.pun.pl www.arenas.pun.pl www.klasa-vi.pun.pl www.noname-ts1.pun.pl